سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو مکان دیدنی برای مسافران تهرانی

اکثر افرادی که برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به این شهر با قدمت سفر می کنند بیشتر به این دلیل سفر می کنند که مکان های دیدنی این شهر را تماشا نمایند. گروه کی ام ای مبله دو مکان بسیار زیبا و دیدنی را به شما پیشنهاد می کند. با ما همراه باشید.

نمایشگاه فرش تهران

اولین مکانی که می توانیم به آن اشاره کنیم نمایشگاه فرش در تهران می باشد. این نمایشگاه در تهران ، جنب پارک لاله واقع شده و در سال 1976 توسط فره دیبا پهلوی ، آخرین ملکه ایران تأسیس شده است. این موزه سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر دایر است. موزه فرش ایران انواع فرشهای ایرانی از سراسر ایران مانند کرمان ، کاشان ، تبریز را در خود جای داده و قدمت آن از قرن هفدهم تا به امروز می باشد. 

من فکر می کنم همه مسافران ایران حداقل یک بار باید از فرشهای ایرانی دیدن کنند. این می تواند یک تجربه عالی باشد می توانید با انواع فرش و تمام طرح ها بیشتر آشنا شوید. می توانید یاد بگیرید که جاهای فرش متعلق به چه موادی است و از چه موادی استفاده می کنند. همه آنها رنگ ، الگوی ، مواد و اندازه های مختلف دارند. 

با کشف جزئیات فراوان ، برخی فرش ها دقیقاً مانند عکس هایی هستند که داستانی را بیان می کنند. موزه فرش از دو گالری نمایشگاه ، بیش از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه همکف موزه برای نمایشگاه های دائمی طراحی شده است و موزه فرش طبقه فوقانی اغلب میزبان نمایشگاه موقت فرش مانند کیلیم و نمایش منطقه ای است. برخی از امکانات دیگر در این موزه شامل کتابخانه ای با حدود 7000 جلد کتاب وجود دارد که در دسترس محققان و علاقه مندان است.

دربند تهران

دومین مکان جذاب برای مسافرا را می توانیم دربند را به شما پیشنهاد کنیم.

موقعیت مکانی عالی برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و قرارهای دوستانه ، تماشای مناظر زیبا و همچنین خوردن میان وعده های خوشمزه که بصورت مرحله به مرحله در دسترس هستند. این منطقه تفریحی ، 1700 متر از سطح دریا ، اصلی ترین مسیر صعود به کوههای البرز مرکزی است و همه ساله افراد زیادی به قله توچال و سایر قله های بلند می رسند.

این منطقه تفریحی ، 1700 متر بالاتر از سطح دریا ، اصلی ترین مسیر صعود به کوههای مرکزی البرز است

قابل ذکر است که در نظرسنجی های مختلفی که انجام شده است ، مردم تهران اولین انتخاب خود را برای اسکان میهمانان خارجی و شهری در دربند انجام می دهند. و آدرس این مکان را می توانید در زیر بخوانید.

آدرس: محله دربند ، شهر تهران ، یک منطقه شهری